C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ROI1
  Tri :
4 exemples
 1 Tous les estatz du grant jusques au moindre, Tant fussent ils de noblesse ou clergié, Bourgoys, marchans, furent contrains d'eulx joindre A ceste loy, pour le plus abregé, Et de venir dessoubz ung train rengé Bien acoustrez, devers le dit seigneur, Portans joyaulx, bagues de grant valeur Et beaulx habitz de sumptüeux arroy, En luy faisant reverence et honneur Ne plus ne moins qu'a leur souverain roy. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 209).
 2 Il alla voir le chasteau sumptüeux, De forteresse grant et innumerable, Assis en lieu et en place imprenable. Et de ce temps que le roy Charlemaigne Dessus les Turcs desploya son enseigne, Et qu'au pays la guerre maintenoit, Illec dedens pour seurté se tenoit ; Car c'est l'entree, tant deça que dela, De tous les bons pays de par dela. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 246).
 3 Venysïennes, Rommaines auctentiques Vindrent illec voir le roy des hardiz (LA VIGNE, V.N., p.1495, 209).
 4 Autresfois a esté parfaict par tes successeurs et ainsi a esté prenostiqué, dont a bon droit et juste tiltre tu doibs veritablement estre le roy des roys en toute la terre, duc sur les ducs, seigneur sur les seigneurs qui sont ne qui furent oncques. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 297).
La VigneAnnie Bertin
Fermer la fenêtre