Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ROI1
  Tri :
7 exemples
 1 Afin que les grans mervelles et li biau fait d'armes, liquel sont avenu par les gerres de France et d'Engleterre ... dont li roi sont cause, soient notablement registré... je Jehans Froissars, ... me voel ensonniier de metre en prose et ordonner . (FROISS., Chron. D., p.1400, 35).
 2 ...les Escoçois conmençoient a doubter ce roi Edouwart. (FROISS., Chron. D., p.1400, 220).
 3 ...encores je voel un petit parler de ce roi Edouwart d'Engleterre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 46).
 4 ...son fil, ...estoit hoirs malles et neveus du roi Carle de France ; et le rois Phelippes n'estoit que cousins germains. C'est la cause parquoi les guerres, les pestilenses et tribulations sont depuis incourutes et venues et eslevees ens ou roiaulme de France. (FROISS., Chron. D., p.1400, 46).
 5 Apres, Proece ... vint resgner ens ou roiaulme de Perse et de Mede par le fait de Cirus le grant roi, (FROISS., Chron. D., p.1400, 38).
 6 Et dient generaulment, et ce ont il veu par experiense par trop fois que, apriés un bon roi, il en ont un qui n'est de nulle vaillance. (FROISS., Chron. D., p.1400, 42).
 7 Li secons eut nom Phelippes li Biaus, et li tiers ot nom Carles ; et furent tout troi roy de France, apriés la mort dou biau roi Phelippe leur pere, par droite succession l'un apriés l'autre. (FROISS., Chron. D., p.1400, 46).
FroissartJacqueline Picoche

 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre