Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
BAILLIAGE
  Tri :
3 exemples
 1 ...icellui bailli est tenu de jurer bien et loyaulment gouverner le bailliage à lui commis, de garder le droit du prince et de son heritage en tout et par tout, envers touz et contre touz, de garder juridicion selon ce que raison veult (Cout. bourg. glosé P.M., c.1380-1400, 63).
 2 De Jehan Moisson, receveur du bailliaige de Dijon, sur ce qu'il puet et pourra devoir à mondit seigneur des deniers de sa recepte de ceste presente annee commençant le premier jour de ce present mois de janvier, la somme de deux cens frans en deniers paiez comptans audit Guiot Le Jay pour convertir ou fait de la despence de madicte dame de ceste presente annee (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1419, 4).
 3 Charles, par la grâce de Dieu, Roy de France, à noz amez et féaulx conseillers l'évesque d'Aleth, Jehan Dolon, chevalier, maistre de nostre hostel, maistre Jehan Dauvet, nostre procureur général, André Porte, lieutenant de nostre séneschal de Lyon, au juge des ressors de Lyon et bailliage de Mascon (Aff. Jacques Coeur M., 1453-1457, 283).
Chartes et CoutumesEdmonde Papin

Fermer la fenêtre