Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
ÉCHELER
  Tri :
4 exemples
 1 De procéder vers les furtifs par contumaces et de les actaindre et convaincre et mettre en forban, de les rappeller et leur donner et impartir pardon et rémission de leursdits cas et délits, et les autres, pour leurs dessertes, faire escheler ou batre (Cartul. Laval B., t.3, 1452, 147).
 2 ...il semble puisque le moyen justicier peut faire mourir, que par plus forte raison il peut faire escheller et pyloriser. (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.4, 1464, 150).
 3 Après lesquelles confessions ainsi faictes, icelx le Grost et Mouchet ont esté condampnez par nostre dicte court et jurisdiction de Laval a estre fustez et eschallez par trois sabmediz (Cartul. Laval B., t.3, 1465, 209).
 4 Et après ce, fut prins ledit Gallant, qui pareillement a confessé avoir suborné ledit Jacques Marchant, pour avoir ledit blé, pour la grant povreté et neccessité qu'il avoit de blé. Pour lequel cas lesdiz supplians sont prisonniers audit lieu de Partenay et ont esté condampnez, c'est assavoir ledit Michau Gallant en la somme de dix livres tournois et ledit Jacques Marchant en cent solz tournois, et en oultre à requerir pardon à justice et a estre eschallez et mictrez. (Doc. Poitou G., t.12, 1482, 496).
Chartes et CoutumesEdmonde Papin

 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre