Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
DÉFIANCE
  Tri :
4 exemples
 1 ...se il advenoit que aucuns nobles ou autres du pays procédassent par voie de fait et de deffiances, les uns contre les autres, les diz conseilliers les feroient appeller par devant eulx (Hist. Lille T., t.1, 1386, 78).
 2 À Sextre le herault, que mondit seigneur lui a donné pour avoir porté lettres closes de par Guillaume de Biere, escuier, devers le sire de Guitry, touchans les deffiances d'entre eulx, 20 frans (Comptes Etat bourg. M.F., t.1, 1420, 401).
 3 ...pour laquelle chose se meu entre iceulz Peyreta et Montvent, suppliant, très grant debat, tellement qu'ilz se deffièrent l'un l'autre. Pour laquelle deffiance, icellui Peyreta pourtoit continuelment à sa saincture une dague et une espée en sa main à l'encontre dudit Montvent (Doc. Poitou G., t.9, 1450, 197).
 4 ...depuis le trespas du Roy, que Dieu pardoint, il a tousjours sceu et congneu que le Roy ne l'avoit point en amour ne bien agréable, mais en toute suspeçon et deffiance, et souventesfoiz le démonstroit par ses parolles (Roi René vie L., 1465, 310).
Chartes et CoutumesEdmonde Papin

 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre