Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
DÉSERT2
  Tri :
6 exemples
 1 ...et aussi ayent iceulx exposans esté pris, et par especial le dit Pierre par pluseurs fois, tant par les compaignies, quant elles furent derrainement à Faie, comme par autres noz ennemis, et mis à teles et excessives raençons que il en sont tous desers, si comme il nous a esté tesmongnié (Doc. Poitou G., t.4, 1370, 81).
 2 ...il est du tout desert, et ne lui est demouré roye de heritaige, et est viel et ancien, sourt, ydiot et impotent de ses membres (Doc. Poitou G., t.7, 1404, 10).
 3 ...et oultre tant peu que le dit exposant tient de terre soit de jour en jour couru par noz ennemiz et tellement pillié que le dit exposant est en voye d'estre destituez et desers de son estat, se par nous ne li est en ce secouru de nostre grace. (Doc. Poitou G., t.3, 1369, 394).
 4 Laquelle [appelacion] il ne osa poursuir, pour doubte de emprisonnement ; par quoy sa dicte appellacion fu déserte, et la sentence ou bannissement (...) confermée. (Ch. VI, D., t.2, 1400, 17).
 5 ...sur peine que les dites appellations soient dictes desertes (Hist. dr. munic. E., t.3, 1429, 474).
 6 ...et auront tous ceulx qui les volront avoir lettres de la Chancelerie du Roy pour faire appeller leurs parties en cas d'appel, ou pour anticiper les appellans en la dicte Court de Parlement, pourveu touteffois que les appellacions, quy par ci devant avoyent esté faites à la dicte court de Malines, ne seront point repputées desertes (Hist. dr. munic. E., t.1, 1477, 430).
Chartes et CoutumesEdmonde Papin

 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre