Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Exemples de l'entrée 
FamilleStructureSans exempleCompletFormesExemplesTextesSourcesImpressionAide à la lecture
CONDUCTEUR
  Tri :
5 exemples
 1 Le quel Michau, conducteur de la dicte femme, (...) se tray par devers les diz Billaut et Ferrant, en leur notiffiant et disant qu'il creoit que la dicte femme avoit prins et eu les dictes choses furtivement, à la promocion du quel les diz Billaut et Ferrant furent esmeus à l'encontre de la dicte femme (Doc. Poitou G., t.6, 1393, 131).
 2 ...soit qu'ilz ayent esté cappitaines ou conducteurs du commun peuple de la dicte ville (Hist. dr. munic. E., t.1, 1477, 441).
 3 ...savez aussi assez la pillerie et destruction qui a esté et est en nostredict royaulme par leurs assemblées, desquelles a toujours esté et est l'un des principaulx conduicteurs, conseillers et entremecteurs me Denis le Mercier (Lettres Ch. VIII, P., t.1, 1487, 175).
 4 ...Jehan le Maire, bourgois de nostre vile d'Arras, nous a fait à la reduction de nostre dicte vile en nostre obeissance, de laquelle reduction et de l'execution qui s'en est ensievye, comme sommes bien et deuement acertenéz, il a esté le principal inventeur et conducteur (Hist. dr. munic. E., t.1, 1493, 501).
 5 À maistre Mikiel Goetghebeur, maistre machon, conducteur des dits ouvraiges de machonnerie d'iceluy hostel, paié pour IX journées qu'il a esté occuppé en la conduite d'iceulx (Comptes Lille L., t.2, 1468, 319).
Chartes et CoutumesEdmonde Papin

 Retour à la page précédente 
Fermer la fenêtre