C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chevalerie dans le DÉCT 
30 attestations 
 Page /4 

[1] Por monseignor Gauvain le di, Que de lui est tot autresi Chevalerie anluminee Come solauz, la matinee, Oevre ses rais et clarté rant Par toz les leus ou il s'espant. (CHR. DE TROYES, Yvain, 1177, 88d)
[2] Ce nos ont nostre livre apris Qu'an Grece ot de chevalerie Le premier los et de clergie, Puis vint chevalerie a Rome Et de la clergie la some, Qui or est an France venue. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 54b)
[3] Ce nos ont nostre livre apris Qu'an Grece ot de chevalerie Le premier los et de clergie, Puis vint chevalerie a Rome Et de la clergie la some, Qui or est an France venue. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 54b)
[4] Par soi fet prodome largesce, Ce que ne puet feire hautesce Ne corteisie ne savoir Ne gentillesce ne avoir Ne force ne chevalerie Ne proesce ne seignorie Ne biautez ne nule autre chose ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 54f)
[5] Alixandres par corteisie Sa premiere chevalerie Done et presante la reïne ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 59b)
[6] Or li est vis que buer soit nez, Qant il puet feire apertemant Chevalerie et hardemant Devant celi qui le fet ivre. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 68b)
[7] Devers Galinguefort revint Li plus de la chevalerie. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 71d)
[8] Cligés avoec le roi demore Desi qu'au novel tans d'esté, S'a par tote Bretaingne esté Et par France et par Normandie, S'a fet mainte chevalerie, Tant que bien s'i est essaiez ; (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 73b)
[9] El tans que l'en vet an gibier De l'esprevier et del brachet Qui quiert l'aloe et le maslet*, Et la quaille et la perdriz trace, Avint c'uns chevaliers de Trace, Bachelers, juenes, anvoisiez, De chevalerie prisiez, Fu un jor an gibiers alez Vers cele tor tot lez a lez. (CHR. DE TROYES, Cligès, 1176, 78b)
[10] Biax dolz filz, de chevalerie vos cuidoie si bien garder que ja n'an oïssiez parler ne que ja nul n'an veïssiez ! (Pe, 362d)

30 attestations 
 Page /4 
Fermer la fenêtre