C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tiendroit dans la Base des Partiels 

10 attestations 
 Page /2 

[1] Si ne fut pas la requeste moult entrant en l'affection du roy, et fit respondre que la journee ne s'en tiendroit de par luy, mes de la pluspart des articles la court de Parlement en aroit la cognoissance et que la on se trayst quy en aroit besoing. Contenoit aussy l'un des articles du fait de Lucembourg, priant au roy qu'il luy pleust a lever la main de Theonville et de la querelle sur le pays dont il l'avoit fait advertir a Bruges par ses lettres minatoires portees par Rollin Renault. (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 126).
[2] L'on vous tiendroit pour ung folastre, Si a cheval point l'on vous voit! (OLIOU, Mess. Arg. A., c.1470, 476).
[3] "...et songes ne sont que fables, pourtant ne veulhés plus de tel lengage parler, car certes, qui l'ouyroit, l'om le tiendroit pour grant folye." (LA CEPEDE, Paris Vienne K., 1432, 283).
[4] Le seigneur de Lalaing, la dame, et aussi messire Guillaume de Lalaing qui en estoit père, et la jeune dame sa mère, regracièrent et louèrent Nostre-Seigneur de leur avoir envoyé hoir légitime apparent, qui après leur trespas tiendroit leurs terres et seigneuries, à laquelle chose ils ne pouvoient faillir (Faits Lalaing K., c.1470, 10).
[5] Si ce fut personne moyenne De bas estat qui eust fet le honte, On n'en tiendroit pas si grant honte ; Mes ly, qui est riche et puissant Et ha si grant gouvernemant D'office et d'auctorité, Cent mille foys est plus nocté. (Myst. st Sébast. M., c.1451-1500, 157).
[6] Ou aultrement pour vielz pëons terriers Les tiendroit on et n'en feroit on compte, Dont ce seroit a vous et eulx grant honte. (LA VIGNE, Ress. chrest. B., 1494, 128).
[7] Car combien qe homme n'en face compte Et qe homme tiendroit plus grant acompte D'un jangelour ou d'un faux menteur, D'un jogelour ou d'un bourdeur (HERAUT CHANDOS, Vie Prince Noir T., c.1385, 49).
[8] il dist tout playnement que jà il ne tiendroit le traittié tel que ses gens avoient accordé aux Flamens, car il estoit touchant aulcuns articles surrectif, ainchois vouloit avoir à sa volonté aucuns de Gand et des aultres villes de Flandres pour les corriger par la délibération de son conseil (Hist. chron. Flandres K., t.2, 1342-1383, 232).
[9] ...si l'omme les [terres] avoit lessiés en gast par troys ans ou plus, celui de qui il les tiendroit les luy pourroit houster pour bailler à ung autre (Cout. instit. Anjou Maine B.-B., t.2, 1437, 525).
[10] Mais le duc ne voulloit entendre ... la paix que prealablement il ne fust seur que le Roy lui tiendroit ce qu'il luy avoit promis (LA MARCHE, Mém. III, c.1470, 83).

Fermer la fenêtre