C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tenues dans la Base des Partiels 

45 attestations 
 Page /5 

[1] Donné au dit lieu de Faloise l'an mil IIIIcXXXIIII, le XXIe jour d'octobre, les assises seans illec et par nous tenues lieutenant dessus dit. (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 47).
[2] et par certain temps (...) avoient esté tenues en la main d'icellui roy d'Angleterre pour prisée non faicte et aultres devoirs que retenoit icellui roy d'Angleterre (Chron. Mt-St-Mich. L., t.2, Pièces diverses, 1432-1463, 247).
[3] ...Jason racomptoit en gros les perilz ou il avoit esté, sans en riens faire mencion des ordonnances, manieres et serimonies qu'il avoit tenues. (LEFèVRE (R.), Hist. Jason P., c.1460, 209).
[4] Toutesfois, si aucunes desdites lances se rompoient par le fer, elles ne seroient point tenues pour rompues. (Faits Lalaing K., c.1470, 80).
[5] Les cris et défenses faites comme il appartient, les bastons des champions furent visités, et furent tenues paroles de la hache de l'escuyer anglois, qui n'estoit pas telle comme pour lors on avoit accoutumé porter en lices, et estoit celle hache à taillant et à martel et à longue et large dague devant: sy estoit le taillant d'icelle hache long et aigu. (Faits Lalaing K., c.1470, 183).
[6] Et si me suis fais enseignyer Les chouses qui estoint tenues Par leur haulters et estendues (OUDIN, St Genis M.S., c.1490, 78).
[7] BIETRIX, premiere matrone. Icy ne demeurerons plus ; A luy irons, s'il luy agrée, A ma conmere Babelée, Car nous y sumes bien tenues Plus qu'a homme que soubz les nues Soit vivans, ne que cognoissons. Pour sy peu faire ne debvons Sa desplaisance. (Myst. st Adr. P., c.1450-1485, 171).
[8] Quant une piece ot esté celle Cleolis ou dit ostage, elle se penssa que moult estoit grant amenrissement de l'onneur de la cité de Romme que tant de nobles vierges fussent tenues comme prisonnieres d'un roy estrange. (CHR. PIZ., Cité dames C., c.1404-1407, 719).
[9] Il convient aussy oultre secondement que tous les vers et les batons des rymes qui ont regart ensamble et qui se correspondent l'un a l'autre soient d'une semblable terminacion et d'un accord en son. C'est la principal consideracion en paroles rymees, car pour ce aussy sont elles rymes appellees, qu'elles finent semblablement ainsy en son. Et celles qui a ce s'approchent de plus pres et mieulx s'entreressamblent en la fin sont a meilleurs tenues, maiz que le remanant y soit bien mesuré et qu'il y ait langaige convenable et sentence parfaicte. (EVR. CONTY, Harm. sphères H., c.1400, 72).
[10] Et entre les autres ordonnances et remedes il voua que il voua (il voua) que jamais il ne buvroit en or ou en argent, jusques a tant que ses debtes fussent payees et que de son demaine il le peust faire justement ; et plusieurs autres restrainctes plaisans a Dieu et au royaume prouffitables, lesquelles furent tenues fermement. (MéZIèRES, Songe vieil pèl. C., t.2, c.1386-1389, 228).

45 attestations 
 Page /5 
Fermer la fenêtre