C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tenantz dans la Base des Partiels 

8 attestations 
 Page /1 

[1] A nostre (...) seigneur le Roy : moustront (...) J. de G., gentiles et comunes de W. et de T. (...) que, coment nous sumes devenuz voz loialx lieges et tenantz et nous avons soubz mettéz en vostre (...) grace et volentee (...), a voz ditz povres et humbles gentiles et comunes des Contees susditiz pardonner de nostre insurreccioun et rebelté (Lettres agn. L., 1369-1412, 8).
[2] ...ore avons entendu que (...) vous avéz seiséz es mains du Roy nostre seignur lour chateux a grand damage de noz ditz tenantz et en defesance de noz franchises et libertees sus dites... (Lettres agn. L., 1369-1412, 151).
[3] ...j'ay entendu que voz foresters de vostre forest de W. (...) ont ore tard destourbéz mes tenantz de la Baronie de D. pour communer ovesque leur bestees en la pasture du dit forest, surmettant q'ils ne ount nulle comune illoeques de droit (Lettres agn. L., 1369-1412, 151).
[4] ...tantost il s'ordina de chivacher (...) a son chastelle de M., (...) et illoeqes a son dit chastelle, q'est dedeinz la principaltee de Southgales S[outhgales], il fist venir devant lui ses tenantz (Lettres agn. L., 1369-1412, 163).
[5] ...entre lui et ses ditz tenantz ils ont donnéz a nostre dit seignur XL. marcz, la ou la subsidee grantee a nostre tresreverent sire son pere, que Dieu assoille, ils ne lui donnerent riens (Lettres agn. L., 1369-1412, 163).
[6] ...tresamé cousin, nous vous saluons tressovent et d'entier cuer, en vous signifiant que a cause de grand rumour et disobeisance que nous oions a noz tenantz et subgiéz de les parties de Southgales, qui regardent d'avoir une novelle rebellion et ensurreccioun de jour en autre, et ne veullent riens paier a cause de ce de lour duetees (...) nous, du commandement du Roy nostre tresredoubté seignur et pere (...) avons ordeigné... (Lettres agn. L., 1369-1412, 294).
[7] ...viendrent J. V. et autres tenantz du dit manoir ove une nief chargee de charbons de meer et autres diverses marchandises a dit pont dedeinz nostre franchise pour la descharger lour marchandise (Lettres agn. L., 1369-1412, 416).
[8] ...par la grande affeccion quele nous portons envers nostre bienamé R. de W., et confiantz de sa discrecion et loialtee, luy avons ordenéz, constitut et assignéz nostre attourné et resceivour en la court de la Mareschalcie nostre tresredouté seignur le Roy, donantz et grantantz au dit R. plain poair, auctorité et mandement a demander, lever et prendre toutz les amerciementz et fins a nous duz provenantz de noz tenantz en la court avantdite (Lettres agn. L., 1369-1412, 449).

Fermer la fenêtre