C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cour dans la Base des Partiels 

68 attestations 
 Page /7 

[1] obstant ce que par l'ordonnance de la cour de nostre Eschequier lors seant il fut rendu a nostre amé et feal conseillier l'evesque de Bayeux, comme son juge competant et ordinaire (Chron. Mt-St-Mich. L., t.1, Pièces diverses, 1418-1432, 207).
[2] Certez n'estoit pas vray samblable (...), qu'envers le chief de sa maison, le roy trescrestien qui resplend en terre comme le soleil, il [le duc de Bourgogne] voulsist contendre par orgueil, ne qu'il aspernast ou avieutist sa cour de Parlement ne les aultres royales haulteurs, qui meismes voloit joÿr des siennes envers les siens la ou elles luy appertenoient (CHASTELL., Chron. IV D., c.1461-1472, 157).
[3] ...et luy tardoit moult que plus tost ne s'en pouvoit partir; mais si tost ne se pouvoit faire, jusques à ce qu'il fust en point de robes, d'habillements, de chevaux, de harnois et de tout ce que à luy appartenoit pour estre et aller avec un si haut prince en la cour du bon duc Philippe de Bourgongne. (Faits Lalaing K., c.1470, 12).
[4] Lors Jacquet de Lalaing qui avoit jeté son regard vers la cour, choisy et connut tantost le jeune duc son maistre. (Faits Lalaing K., c.1470, 27).
[5] Assez avez oy et entendu par cy-devant comme Jacquet de Lalaing vint à cour pour servir et accompagner le jeune duc de Clèves, lequel, par les biens qui en luy estoient, fut si aimé et privé du jeune duc, qu'il le tenoit alors à compagnon (Faits Lalaing K., c.1470, 32).
[6] ...et avec eux estoient tous les hauts princes, princesses, comtes, barons, chevaliers, comtesses, baronnesses, dames et damoiselles tant de celles de la cour comme de celles de la duché de Bar et de Lorraine (Faits Lalaing K., c.1470, 39).
[7] "...vous avez jà esté à cour avec beau cousin de Saint-Pol, par bonne espace, sans nous venir voir." - "Madame, respondit Jacquet de Lalaing, il vaut mieux tard que jamais..." (Faits Lalaing K., c.1470, 44).
[8] "...Ce nous seroit à tous grand vergongne, si un escuyer de Hainaut, venant de l'hostel du duc de Bourgongne, emportoit l'honneur et le bruit devant tous ceux de la cour du roy; trop nous seroit tourné à reproche, s'il n'estoit bien reçu et bien fourbi." (Faits Lalaing K., c.1470, 47).
[9] ...et généralement tous ceux de la cour du roy le véoient volontiers, disans tous que faillir ne pouvoit de parvenir à un haut bien, si mort ne l'avançoit. (Faits Lalaing K., c.1470, 50).
[10] "...aujourd'hui en la cour du roy se trouveront grand foison de chevaliers et barons et gens de haute emprise, qui tous sont désirans, chascun endroit soy, eux efforcer et mettre peine à le fournir et mettre hors lices." (Faits Lalaing K., c.1470, 53).

68 attestations 
 Page /7 
Fermer la fenêtre