C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de consueil dans la Base des Partiels 

3 attestations 
 Page /1 

[1] En toy l'ancien lygnage de la ligne et de la nobleté royal ne forligne ne ne perit, mez soy enracine plus grandement et resplendit plus clerement et flourit plus joyeusement, en tant que nul n'est en consueil plus clervoïent ne qui tant habunde en tres belle et gracieuse facunde (Songe verg. S., t.1, 1378, 6).
[2] Et aussi, pour le temps, l'estude n'estoit mie a Paris, ne France n'estoit mie garnie de tant de sages honmes conme elle est au jour d'uy. Et, pour tant, lez François avoient besoingz du consueil du Pape, lequel ilz requirent quant le roy Childeric fust deposé. (Songe verg. S., t.1, 1378, 212).
[3] Car, de present, se aucune chose est innovee ou attemptee en l'injure ou en prejudice de l'Eglyse, elle est corrigee et [et] adrecee par le consueil dez evesques. Et se le Roy prent indignacion contre aucune persone de l'Eglyse, par la priere dez evesques, le mautalent et l'indignacion si est remisé et rapaisié. Par le moïen d'eulx, la riguer de justice est attrampee, le clameur dez povres si est essaucé (Songe verg. S., t.1, 1378, 238).

Fermer la fenêtre