C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tinst dans 7FMR 
12 attestations 
 Page /2 

[1] Le roy Lancelot, ayant a Napplesceste dame et ses enffans au Chastel Neuf, les tinst, tantque il vesquist, arrestez et vault avoir le chastel et cité de Tarente et pluiseurs aultres places en ses mains. (LA SALE, Salade, c.1442-1444, 190)
[2] Il est vray que en ses jones jours, elle fut marchande de luxure a detail et depuis en tinst bouticle en gros a Bruges entre les marchans. (Ev. Quen. I, c.1466-1474, 95)
[3] de laquelle somme de trante frans d'or dessus dite le dit Jehan se tinst et tient à bien payez et en quitta et quitte le dit Monseigneur le duc, le dit Ambroise et tous autres à qui quittance en puet appartenir. (6205, 328)
[4] Et tinst ledit Parlement maistre Eustace de Laitre, chancellier de France, et institua de nouvel, de par le Roy, à tenir ycellui Parlement les nommez es lettres royaulx sur ce faictes et enregistrées ou livre des Ordenances, dont aucuns sont absens. (FAUQ., I, 1417-1420, 141)
[5] Recommença le Parlement et le tinst maistre Eustace de Laitre, chancellier de France, et les autres contenus ou livre du Conseil, et furent faiz les seremens et leues les ordenances acoustumées. (FAUQ., I, 1417-1420, 143)
[6] Pourquoy il luy prioit, ou qu'il print autre plus seur harnois, ou qu'il se tinst pour content d'icelles armes, car bien et bel avoit les quatorze courses fournies, et que des aultres unze courses, pour fournir les vingt cinq ordonnées par les chappitres, selon la condiction de la noyre targe à quoy il avoit touché, il s'en pouvoit bien contenter; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 160)
[7] et quant le bon duc entendit que son filz estoit allié avecques tant de gens de bien, il fut contant qu'il s'acquitast et qu'il tinst promesse auxaultres princes, et qu'il fist son armée en ses pays telle qu'il la pourroit avoir. (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 8)
[8] ains toute la nuyct chevaucha, et s'en alla à Corbeil, combien que le chastel de Montlehery tinst pour luy. (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 13)
[9] et fuz envoyé, avecques six archiers, toute la nuyct, devers mondit seigneur de Haulbourdin, pour l'advertir de la voulenté du conte, et qu'il tinst la main à monseigneur de Dunois et aux aultres seigneurs d'ainsi le faire; (LA MARCHE, Mém., III, c.1470, 21)
[10] et pour cele roy luy envoya faire commandement comme a son homme lige qu'il tinst ses promesses qu'il luy avoit promises, et si fit faire commandement aux seigneurs et vassaulx que, se leur duc et prince ne vouloit accomplir ce qu'il avoit promis, il les requeroit qu'ilz le vousissentservir. (JUV. URS., T. crest., c.1446, 90)

12 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre