C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tinssent dans 7FMR 
4 attestations 
 Page /1 

[1] Et ne m'est pas advis que le sens d'un homme sceust porter ne donner ordre à ung si grant nombre de gens ne que les choses tinssent aux champs comme elles sont ordonnées en chambre et que celuy qui s'estimeroit jusques là mesprendroit envers Dieu, s'il estoit homme qui eust raison naturelle, combien que ung chascun y doit faire ce qu'il peult et ce à quoy il esttenu et congnoistre que c'est ung des accomplissemens des oeuvres que Dieu a commancé aucunes fois par petites occasions et movettes, et en donnant la victoire aucunes fois à l'un, aucunes fois à l'autre. (COMM., I, 1489-1491, 26)
[2] et sy autres en y avoit qui y tinssent la main, que ce n'estoit seullement que pour en amander leurs affaires et tascher à leurs fins particulières. (COMM., II, 1489-1491, 43)
[3] Selon leur train tous estoyent marchans Et s'on trovoit ou nobles ou marchans Qui aux François tinssent party contraire, A moult grant peine sceussent ilz peu retraire Qu'incontinent, par leur soubdaine prise, N'eussent sentu l'effect de ceste emprise. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 139)
[4] Vins et vïandes pour luy et pour les syens La y avoit, ainsi comme j'entens, Tant qu'il n'y eut ne jeunes n'ancyens Qui ne s'en tinssent totalement contens. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 189)
[5] et leur manda par le dit Courtois qui tinssent le serment qu'ilz devoient faire. (6206, 275)
[6]" Et a tant veez cy venir et entrer ses hommes de la garde qui tous ensemble saluerent la compaignie, et puis se vont sarrer en une part contre ung coing de la salle, qui sembloit que tous cent ne tinssent pas la place de quarante. (jdp, 48)

Fermer la fenêtre