C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de tenroient dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] Quant li roys, pleins de loyauté, Vit la très grant desloyauté Que li Sarrazin li faisoient, Et que la pais pas ne tenroient, Et il sot bien tout leur affaire, Il commanda tantost à faire Par son amirail une arméeSi grant et si bien estofée Com faire porra bonnement. (MACH., P. Alex., p.1369, 201)
[2] Et fu li entension dou roi et de son consel que il le tenroient, et en feroient frontiere contre les Escoçois. (FROISS., Chron. D., p.1400, 218)
[3] et il tenroient generaument par toute Flandres l'ordenance et le trettié que chil de Gaind avoient juret a tenir et pronmis par lettres et seeles a l'evesque de Durem et a ses conmis, qant darrainnement il furent a Gaind. (FROISS., Chron. D., p.1400, 282)
[4] Et fu la aresté et ordonné avoecques toutes ces devises que casquns sires selonch sa poissance, venroient et seroient, dedens le jour de la Magdelainne ou laenviron, avoecques le roi d'Engleterre devant Tournai, et le tenroient le siege tant que ordenance dou tenir se porteroit, sans fraude, mal enghien ne dissimulation. (FROISS., Chron. D., p.1400, 415)
[5] Et fu ordonné que chil signeur, qant on ot pris asegurances que il pooient aler et venir et lors gens sans nul peril et retourner casqun en son hoost, tenroient lors parlemens et lors trettiés en une chapelle que on dist a Esplecin, et est asisse enmi les camps, ensi que en un chemin. (FROISS., Chron. D., p.1400, 456)
[6] Qant il orent ensi conquis le chastiel de Conquest, ils'aviserent que il le tenroient, et i establirent un autre chastellain bon et segur, et .LX. compagnons avoecques lui, liquel prissent le chastiel en garde sus lor peril et le remparerent, pour ce que il avoit esté desemparés a l'asallir. (FROISS., Chron. D., p.1400, 532)
[7] Mesires Carles et sesgens laissierent toutes gens aler pasieuvlement viers le chastiel et raemplir, car bien savoient, plus en i averoit, plus se tenroient chil dou chastiel a cargiet, et plus tos se renderoient. (FROISS., Chron. D., p.1400, 559)
[8] Si ordonna tantos et pourvei li dis mesires Carles gens d'armes par toutes ses fortereces, et senti bien que pour celle saison lesEnglois tenroient les camps, se poissance de France ne li venoit trop grande. (FROISS., Chron. D., p.1400, 568)
[9] Si s'en retourna cascuns en sa garnison, ensi que il estoit ordonné, et eurent consel que il se tenroient la sus le pais, tout quois. (FROISS., Chron. D., p.1400, 621)
[10] " Qant chil signeur de Gascongne, qui a la batailled'Auberoce avoient esté pris, vinrent en France pour remonstrer au roi et a son consel conment les besongnes de Gascongne se portoient mal et porteroient, car les Englois tenroient les camps, qui ne lor iroit au devant, et voloient ossi estre auqunement aidietde lors raençons, nuls ne voloit a euls entendre, ne il ne pooient avoir point d'audiense. (FROISS., Chron. D., p.1400, 622)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre