C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de ribaus dans 7FMR 
6 attestations 
 Page /1 

[1] En bataille soit couars Et desconfis com ribaus et pillars, Avec le Roy de glace que trop doubte, Quand il m'a fait avoir en piet la goute. (MACH., L. dames, 1377, 222)
[2]Il seront nostre: or nous convient Mener joie com bon ribaus. le Roy de glace que trop doubte, Quand il m'a fait avoir en piet la goute. (Mir. enf. diable, c.1339, 8)
[3] Egar: g'i voi deux grans ribaus Qui semblent estre fors et baus Pour faire tost un cop cornu. (Mir. femme, 1368, 186)
[4] Il ne fist point mencion, en la loy, de jugleurs, d'enchanteurs, de ribaus, de garces et telles gens et de telles laidures qui plus appartiennent au peuple a exterminer et de leur païs hors getter et destruire que les nourrir ou leur moustrer faveur, et point n'en failloit parler en la loy. (FOUL., Policrat., IV, 1372, 58)
[5] Atant fut le charriot attellé a quatre fors roussins,puis monterent quatre grans ribaus dessus et leur enseigna l'en comment ilz devoient crïer, et traÿnoient le corps par la cité, et aloient avecques eulx .XL. hommes armés qui ooient et escoutoient se ilz orroient nulle personne pleurer ne lamenter; (Bérinus, I, c.1350-1370, 407)
[6] et pour ce, sur ce requise, cogneut et confessa, oultre et par-dessus les autres confessions cy-dessus par elle faites, et qui lui furent leues mot après autre, que la premiere invocacion par elle faite de Haussibut fu en la ville de Villeneufve Saint-Denis, pour ce que en certaine taverne où elle avoit beu, en la compaignie de plusieurs gens d'icelle ville de Villeneufve, l'en lui avoit rapporté que, deux ans a ou environ, autrement du temps n'est recorde, que illec avoit esté perdue une tasse d'argent, et que le seigneur de l'ostel où ilz avoient beu mescreoit d'icelle tasse sa femme, disant que elle l'avoit prinse pour donner à ses ribaus. (Reg. crim. Chât., II, 1389-1392, 300)

Fermer la fenêtre