C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de puble dans 7FMR 
7 attestations 
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[1] Qant il fu ensi loiiés, tout premiers on li copa le vit et les coulles pour tant que il estoit et avoit esté herites et sodomites, ensi que renonmee puble couroit par toute Engleterre, et dou roi meismes. (FROISS., Chron. D., p.1400, 92)
[2] Et la ot un clerc qui les lissi tout en puble, oant le peuple. (FROISS., Chron. D., p.1400, 101)
[3] Si jeta sentense generale et puble sus les Flamens et sus toute Flandres, et envoia ses bulles d'esqumenication as diocesains, tels que l'evesque de Cambrai, l'evesque de Tournai et l'evesque de Tieruane. (FROISS., Chron. D., p.1400, 367)
[4] Encores estoient li peril si grant, pour les nobles dou roiaulme qui de la gerre se ensonnioient, que, qant il avoient l'aventure de perdre une journee a l'encontre de lors ennemis, renonmee puble parmi le roiaumede France couroit sus euls, que il estoient traite, et que par traison il avoient perdu la journee. (FROISS., Chron. D., p.1400, 630)
[5] En lors ordenances avoit pluissours coses assés raisonnables et traitables et la ou nature humainne s'enclinoit que del aler ou voiage et de faire la penitance, mais point n'entrerent ens ou roiaulme de France, car papes Innocens qui pour ce tempsresgnoit et qui en Avignon se tenoit, et li cardinal comsidererent cel afaire et alerent au devant trop fort, et proposerent a l'encontre de ces penans que penitance puble et prise de li meismes n'estoit pas licite ne raisonnable. (FROISS., Chron. D., p.1400, 895)
[6]Or parle LONTGINT au puble. coses assés raisonnables et traitables et la ou nature humainne s'enclinoit que del aler ou voiage et de faire la penitance, mais point n'entrerent ens ou roiaulme de France, car papes Innocens qui pour ce tempsresgnoit et qui en Avignon se tenoit, et li cardinal comsidererent cel afaire et alerent au devant trop fort, et proposerent a l'encontre de ces penans que penitance puble et prise de li meismes n'estoit pas licite ne raisonnable. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 203)
[7]Or parle LOGIN aut puble. coses assés raisonnables et traitables et la ou nature humainne s'enclinoit que del aler ou voiage et de faire la penitance, mais point n'entrerent ens ou roiaulme de France, car papes Innocens qui pour ce tempsresgnoit et qui en Avignon se tenoit, et li cardinal comsidererent cel afaire et alerent au devant trop fort, et proposerent a l'encontre de ces penans que penitance puble et prise de li meismes n'estoit pas licite ne raisonnable. (Pass. Autun Roman F., c.1400-1500, 204)

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