C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de liure dans 7FMR 
5 attestations 
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[1] Et affin que tu puisses mieulx entendre tu dois sauoir que le premier pas ou degre cestassauoir lecon ou doctrine donne intelligence, soit par lecon leue ou liure ou par doctrine ouye en predicacion ou aultre maniere de instruction par la quelle lecon ou doctrine ton entendement acquiert science et appercoit qui est a faire et qui est à laisser. (CIB., p.1451, 177)
[2] Recapitulacion de tout le liure . (CIB., p.1451, 183)
[3] Pour faire fin a nos dis ie conclurray ce present liure par une briefue recapitulacion de la matiere diceluy. (CIB., p.1451, 184)
[4] Tu as en ce liure matiere de moult belles meditacions lesquelles tu pourras fonder et edifier sur la congnoissance de toy et de ce que, par ce qui a este dit, tu congnoistras estre en toy tant selon le corps que selon lame, tant selon le sens naturel quant a la première partie, que selon le sens moral quant a la seconde partie, que selon les remedes a toy donnez par la prudence diuine quant a la tierce. (CIB., p.1451, 184)
[5] On lit en vng liure dung docteur grec vng mot qui signifie autant a dire comme congnois toy mesmes. (CIB., p.1451, 195)
[6]CI COMMENCE LE LIURE IEHAN DE MANDEUILLE, CHEUALIER, LE QUEL PARLE DE LESTAT DE LA TERRE SAINTE ET DES MERUEILLES QUE IL Y A VEUES (6203, 229)
[7] car le liure de leur loy le deffent, que Mahomes leur bailla, que il appellent Alcoran, et les autres lappellent Melhaf, et en autre langaige lappelle on Barme leur deffent a boire vin, et maudissent tous ceulz qui le boiuent et vendent, pour ce que vne fois on li mectoit sus que il auoit occis vn hermite, que il amoit moult, par yurece ; (6203, 267)
[8] Et moult y auoit apres ce temps en celle marche de preudommes hermites, dont le liure de la vie des sains peres en parle. (6203, 270)
[9] Le quel liure Mahomet leur bailla. (6203, 302)
[10]Et dist ce liure que Ihesus parla si tost quil fut nez et que il estoit saint prophecte et vray en fais et en dis et debonnaire, piteus et droiturier, et senz vices nuls. (6203, 302)

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