C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de feuz dans 7FMR 
25 attestations 
 Page /3 

[1] D'aventure se mist le feu en ung caque de pouldre, là où le roy avoit esté, et se print à aucunes charrettes ettout du long de la grant haye, et cuydions que ce fussent leurs feuz. (COMM., I, 1489-1491, 33)
[2] Environ mynuyt, revindrent ceulx qui avoient esté mys dehors -- et povez penser qu'ilz n'estoyent point alléz loing -- et rapportèrent que le roy estoit logé à ces feuz que avoient veu. (COMM., I, 1489-1491, 36)
[3] Par sainct Nicolas, je feuz prest De luy prester sus son serment! (Mir. st Nic. juif, c.1480-1500, 119)
[4] O roy David, prophete pacifficque, Sanson le fort, qui tant feuz autenticque, N'avez vous sceu faire a Mort recompense ? (MESCHIN., Lun. princes M.-G., c.1461-1465, 5)
[5] Et donquesces .II. feuz sont equalment legiers. (ORESME, C.M., c.1377, 666)
[6] Puis en celle saule de monlt beaulx vestemens tu es vestus, c'est debonnes euvres et du fruit de saintez aulmosnez, quy estoint tous feuz des challeurs des pechiez : car tout ainsi que l'eaue estoint le feu, ainsi l'aumosnez estoint le pechié «quia sicut aqua estinguit ignem, ita elemosina estinguit peccata». (CRAP., Cur Deus, De arrha B.H., c.1450-1460, 283)
[7] La Court, pour les grans perilz qui sont de present et ont ja esté par toutes les marches et païz de ce roiaume dont l'en n'ose venir à Paris, tant pour gens d'armes proprement appellez larrons et pillars, que pour brigans et compaignes qui se sont miz sus pour rencontrer et piller lesdiz larrons, et autres larrons, espieurs de chemins qui de present regnent et ont cours, a continué les presentations de cy à lundi, qui vient exclusivement, quant à Vermendoiz, combien que non est verissimile que nul nepourra nen'osera venir dedans ledit jour ne longtemps après, car l'en ne lit pas es ystoires que, hors les feuz boutez ou temps passé publiquement par les ennemis de ce royaume, l'en veist onques mais faire à ce royaume tel dammage, comme ont fait Brabançons, Lorreins, Bregoignons, Armignagues, Brabans et autres de toutes pars de ce royaume. (BAYE, I, 1400-1410, 338)
[8] Ce jour, monsegneur le Chancelier vint en la Court pour pourveoir à certains offices par voie de election, lesquelz offices estoient vacans par le trespas de feuz maistres Hugues de Chassaigne, conseillier clerc, P. Choat, J. Forme, conseilliers lays, et par la resignacion de maistre Laurens Durey, conseillier lay en Parlement, desquelz lieux et offices lays furent pourveuz maistres Robert Agode et J. Julian, qui par avant estoient conseilliers clers en la Chambre des Enquestes, et, par ce, y ot trois lieux et offices de clerc et ung lieu et office lay vacans. (FAUQ., I, 1417-1420, 197)
[9] Et exposa ledit Chancelier que tous les executeurs nommez ou testament dudit defunct, fait ou mois de janvier MCCCIIIIxxXII, c'est assavoir les feuz ducs de Berry, de Bourgongne, d'Orleans et de Bourbon, messire Arnault de Corbie, l'evesque d'Aucerre, l'evesque d'Arras, le visconte de Meleun, le sire des Bordes, messire Charles de Savoisy, maistre Pierre d'Ailly, me J. Creté, me R. de Coulons etMahieu de Lignieres, estoient trespassez; (FAUQ., II, 1421-1430, 60)
[10] Et tout incontinent il manda venir à lui sire Jehan Luiller, clerc de ladicte ville, qui y vint et lui certiffia que lesdiz feuz et guet estoient faiz à bonne fin, et de ce asseura le roy et lesdiz cappitaines. (ROYE, Chron. scand., I, 1460-1483, 115)

25 attestations 
 Page /3 
Fermer la fenêtre