C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de cort dans 7FMR 
5 attestations 
 Page /1 

[1] Largement, coment l'aygue cort, Fauldra cleyré et ypocras. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 65)
[2] Il fault recepvoir au jour de huy De Genevez toute noblesse, De Savoye la gentiliesse,Et tenir cort habandonnée. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 86)
[3]De recourir au Createur Dedans chescune adversité N'a que bien, car, en verité, Il cort une grande heresie. (Myst. st Bern. Menth. L., c.1450, 116)
[4] Et pour ce que Nostre Seigneur Dieux l'a tiré a sa cort a la glorie du royalme celestial de paradis, il n'a peu acomplir sa volonté et desir a y aler ainsi que son entente estoit. (6208, 10)
[5] [f°9 r°] Car par discencions et debatz toux les maulx du monde (ne) viennent, mes si vous avez nulle demande a calanger l'un sur l'autre en quelques maniere que ce soit que par devant mes officiers a ce deputés les feites venir et mettre en ma cort laquelle vous sera ouverte a vous fere droit et raison et toute loyale justice. (6208, 14)
[6] Celluy cerf portoit seize cort, et à chascun cort avoit une banniere dont estoit yssu ledit Lalain et dont les deux premieres furent du pere, qui estoit chief et seigneur de Lalain, et l'autre de Crequi, du cousté de la mere. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 123)
[7] Celluy cerf portoit seize cort, et à chascun cort avoit une banniere dont estoit yssu ledit Lalain et dont les deux premieres furent du pere, qui estoit chief et seigneur de Lalain, et l'autre de Crequi, du cousté de la mere. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 123)

Fermer la fenêtre