C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de conceil dans 7FMR 
2 attestations 
 Page /1 

[1] MOULT sont d'amis et de parens Qui se moustrent plus apparens De paroles a leurs amis, Quant Fortune hault les a mis, Que du leur n'y vouldroient traire, Quant Fortune leur est contraire, Et conceillent en conceillent Conceil perilleux, essillent Selon la voulenté qu'ilz ont, Et faingnent ainsi qu'ilz le font Par vraie amour et naturele. (DESCH., M.M., c.1385-1403, 3)
[2] mais quant le Conceil du Roy ot parlé à luy et il leur ot fait responsse, ilz luy prierent que la chose demourast ainssi et qu'il n'en fut plus parlé quant à present et le delivrerent tout au plain. (6206, 25)
[3] Et puis prindrent les dits chevalliers conceil ensemble et ordonnerent qu'ilz s'en yroient par terre au lonc du pais, jusques à une riviere nommée le Vyen de Palmas, et se [logeroient] sur le bout d'icelle riviere, et que la nef se retrairoit tout le plus prés qu'elle pouroit et leur dessendroit [leurs] vivres à terre; (6206, 33)
[4] de Bethencourt, par le conceil du dit Gadiffer et plusieurs autres gentilz hommes, qu'il s'en yroit avec les dits maroniers, pour les venir secourir à leurs neeessités; (6206, 39)
[5] Et leur dit le trés malvés homme: - Donnés vous le milleur conceil que vous pourés, car avesquez moy ne vous en vendrés point. (6206, 87)
[6] Sy se party Gadiffer incontinent, soy XXe de ses compagnons avecquez lui, et fut le veille Sainte Katheline mil quatre cens et deulx, et c'en ala toute nuit et arriva sur eulx anchois qu'il fut jour, la ou ilz [estoient] tous en une maison et avoient leur conceil contre nous. (6206, 119)
[7] Ce fait, alasmes à l'ostel dudit duc, et exposéce que dessus, après po de paroles, plut audit duc que l'en procedast en la Court à ladicte election, mais il voloit bien que l'en rapportast au Conceil ce qu'averoit esté fait en ladicte election. (BAYE, II, 1411-1417, 101)

Fermer la fenêtre