C.N.R.S.
 
Dictionnaire du Moyen Français (1330-1500)

Attestation dans les corpus textuels 
 Attestation de chevaleureusement dans 7FMR 
19 attestations 
 Page /2 

[1] Lequel couraigeusement et chevaleureusement se deffendit comme preux et hardi tant que au moyen de luy et de ceulx qui estoyent autour de luy, jamaisne frapperent coup plus avant ceulx qui s'estoyent par leur oultrecuidance tant avancez. (LA VIGNE, V.N., p.1495, 287)
[2] Et se fist icelluy prince, qui s'appelloint Priam, Roy d'Austrice, et y regna chevaleureusement et en grant puissance. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 18)
[3]Cestuy noble viellart marcha jusques au milieu de Flandres, attendy la bataille et se presenta chevaleureusement. (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 34)
[4] Monseigneur et mon maistre, je vous supplie que vous notez ces actes honnourables faictes par le bysayeul de vostre noble mere, qui ne considera pas et [ne] doubta le dangier où il estoit prisonnier en estrange royaulme, mais s'acquita chevaleureusement à vengier de sa personne son noble pere le Roy de France; (LA MARCHE, Mém., I, c.1470, 60)
[5] Et, pour abreger le recit d'icelles armes, ilz accomplirent les sept poux ordonnez par les chappitres, moult chevaleureusement accompliz. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 72)
[6] Touteffois il se remit au marcher et se maintint si chevaleureusement qu'ilz y acheverent les quinze coups; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 75)
[7] Ainsi advint que à celle course le duc les fit prendre et admener devant luy, et leur dist que le jour leur failloit de lumiere, et, à la verité, il estoit très tart, et que jà soit que les lances n'estoient rompues, ordonnées à rompre par les chappitres, ne les armes accomplies, touteffois tous deux avoient si bien et si chevaleureusement besongné qu'il tenoit les armes pour accomplies, et qu'il leur prioit qu'ilz fussent contens. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 103)
[8] Mais Jehan, monseigneur de Cleves, se bouta audit Zoust et assembla grant noblesse de soldoyers,et si bien deffendit et luy et sa ville qu'il en partit à son honneur, et soubstint grant assault et s'y porta chevaleureusement; (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 113)
[9] Mais le viel duc de Cleves fit rompre les pontz et les passaiges par son pays, affin que ladicte armée n'y entrast, et si bien en print, et le josne duc de Cleves soubstint celle guerre si chevaleureusement, que l'arcevesque de Coulongne en ramena ses gens et habandonna son siege, et ainsi fut celle guerre achevée. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 114)
[10] Finablement tant chevaleureusement se requirent les deux chevaliers, qu'en peu d'heure furent les armes accomplies, et gecta le duc le baston comme juge. (LA MARCHE, Mém., II, c.1470, 122)

19 attestations 
 Page /2 
Fermer la fenêtre